Serwis listwy zasilające

OKRES GWARANCJI

Na listwy zasilające wyprodukowane przez Armac Sp. z o. o. okres gwarancji wynosi 5 lat od daty zakupu.

Model Z5 ma  10-letni okres gwarancji.

Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie. Gwarant odpowiada wyłącznie za wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym towarze. 

Gwarancją nie są objęte wady powstałe z innych przyczyn a w szczególności:

– w wyniku nieprawidłowego użytkowania, instalacji, magazynowania, transportu
– wszelkich przyczyn zewnętrznych, takich jak uszkodzenia mechaniczne, chemiczne
– wynikłych ze zdarzeń losowych np. pożar, powódź itp.

Gwarancją nie są również objęte materiały eksploatacyjne, np. bezpieczniki.

Nabywca traci uprawnienia gwarancyjne w przypadku naruszenia plomb gwarancyjnych lub innych śladów ingerencji osób nieuprawnionych.

Armac Sp. z o.o. gwarantuje ubezpieczenie OC na swoje produkty, na opakowaniu których jest informacja o OC.

DO POBRANIA:

Warunki ubezpieczenia

Protokół zgłoszenia szkody

SERWIS LISTW ZASILAJĄCYCH

Reklamowaną listwę zasilającą należy wysłać na adres: Armac Sp. z o.o., Słupno, ul. Ceglana 11b, 05-250 Radzymin z dopiskiem „Serwis”. Koniecznie musi być podany adres zwrotny wraz z nr telefonu oraz krótki opis usterki.

Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni roboczych od daty przyjęcia produktu na serwis. W szczególnych przypadkach termin może wydłużyć się do 28 dni  roboczych o czym serwis poinformuje Klienta. W przypadku niemożności usunięcia usterki, Klient otrzyma nowy produkt bądź korektę ilościową w zależności od aktualnych możliwości Armac Sp. z o.o.

ZADZWOŃ

Skontaktuj się z nami telefonicznie, a nasi technicy pomogą Tobie rozwiązać problem.

+48 22 799 33 68

NAPISZ DO NAS!

Napisz do nas, a my odpowiemy w przeciągu 24 godzin.

serwis(at)armac.pl